/  Τρόποι Αποστολής

ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Η αποστολή των προϊόντων πραγματοποιείται μέσω της εταιρείας  ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ Courier και Γενική Ταχυδρομική, που πληρούν τις προδιαγραφές μας & έχουν επιλεχθεί από το silkline.gr, έτσι ώστε να σας παρέχουμε εξαιρετικά ποιοτικές υπηρεσίες.

Οι παραδόσεις πραγματοποιούνται Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 09:00 π.μ. έως τις 17:00 μ.μ.

Η παράδοση των διαθέσιμων προϊόντων, γίνεται εντός 72 ωρών σε όλη τη χερσαία Ελλάδα και έως 96 ωρών σε νησιωτικούς και δυσπρόσιτους προορισμούς.

ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Το κόστος μεταφορικών είναι 6€, για παραγγελίες συνολικής αξίας άνω 80€ με ΦΠΑ, τα μεταφορικά είναι δωρεάν σε όλη την Ελλάδα.
Σε περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή ο πελάτης επιβαρύνεται επιπλέον με το ποσό των 3€ ανεξαρτήτως της συνολικής αξίας της παραγγελίας.

ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

Οι χρόνοι παράδοσης διαφοροποιούνται ανάλογα με την γεωγραφική τοποθεσία & την ημέρα της παραγγελίας.

Το Silkline δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις που δεν προκύπτουν από δική του υπαιτιότητα ή οφείλονται σε λόγους ανωτέρας βίας.

ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ (εντός προβλεπόμενου χρονικού διαστήματος)

Στη Silkline.gr καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια προκειμένου οι πελάτες μας να παραλαμβάνουν τα προϊόντα που παρήγγειλαν  γρήγορα εντός των προθεσμιών. Σε περίπτωση έλλειψης διαθεσιμότητας του προϊόντος και/ή αντικατάστασής του με άλλο, όπως και/ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο, πάντοτε κατόπιν άμεσης ενημέρωσης του πελάτη, οι ημέρες αποστολής ενδέχεται να αυξηθούν. Σε αυτήν την περίπτωση παρέχεται η δυνατότητα στον πελάτη να ακυρώσει την παραγγελία του.

ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ (μη παραλαβή προϊόντος)

Στην περίπτωση όπου πραγματοποιηθεί και εκτελεστεί η αποστολή μιας παραγγελίας σε διεύθυνση που υποδειχθεί από τον πελάτη αλλά αυτή δεν είναι δυνατό να ολοκληρωθεί (ήτοι να παραληφθεί από τον πελάτη), τότε εντός σύντομου χρονικού διαστήματος πραγματοποιείται ξανά η παράδοση από την εταιρεία ταχυμεταφορών. Εάν και πάλι δεν καταστεί δυνατή η παραλαβή του προϊόντος από τον πελάτη, τότε η εταιρεία ταχυμεταφορών θα ενημερώνει αυτόν με σημείωμα για την τοποθεσία στην οποία βρίσκεται το δέμα και θα τον ειδοποιεί να προχωρήσει σε σχετική επικοινωνία για τον καθορισμό της επαναπροώθησης του δέματος και της ημερομηνίας παράδοσης.

ΣΦΑΛΜΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

Δικαίωμα ενημέρωσης της εταιρείας από τον πελάτη, σε περίπτωση που εκ σφάλματος παραλάβει λανθασμένο, διαφορετικό ή ελλαττωματικό προϊόν. Κάθε μέλος/πελάτης του silkline.gr που θα διαπιστώσει ότι δεν έχει παραλάβει το αντικείμενο που παρήγγειλε, αλλά κάποιο άλλο εκ λάθους ή κάποιο ελλαττωματικό, έχει το δικαίωμα-υποχρέωση να ενημερώσει το αρμόδιο τμήμα της εταιρείας μας εντός  μίας (1) εργάσιμης ημέρας. Ακολούθως, η εταιρεία διατηρεί την υποχρέωση, σε περίπτωση που υπάρξει εμπρόθεσμη σχετική ενημέρωση από τον πελάτη, να ζητήσει την επιστροφή του λανθασμένα αποσταλέντος ή ελαττωματικού προϊόντος και να φροντίσει για την αντικατάστασή και εκ νέου αποστολή του δέματος, χωρίς επιβάρυνση του πελάτη.

ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

Μετά την ολοκλήρωση της παράδοσης των προϊόντων στα χέρια του πελάτη, ή άλλου προσώπου που παραλαμβάνει αντί αυτού (μετά από σχετική επικοινωνία) η κυριότητα και η ευθύνη για την ακεραιότητα και κατάσταση των προϊόντων ανήκει στον πελάτη.

ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ

Σε περίπτωση αλλαγής κάποιον προϊόντων τα έξοδα θα επιβαρύνουν τον πελάτη. Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος η επιστροφή του  στην εταιρεία μας θα γίνεται με έξοδα του πελάτη και μετά η αποστολή του νέου προϊόντος από μας θα γίνει με έξοδα της silkline εντός 10 ημερών από την αγορά.

Προϊόντα απο μετάξι που θα χαρίσουν πολυτέλεια σε κάθε εμφάνιση σας.

Instagram